Gå til innhold

Creative EP-635 Øreplugger, Kan Man Ta Av Snora?

Texas7

Anbefalte innlegg

Hei jeg tenkte jeg skulle kjøpe meg nye øreplugger til MP3 spillerern min...

Så har jeg funnet noen jeg liker :love:

Creative EP-635 heter de, det er in-ear øre plugger, som bildet viser er de "koblet" sammen med en snor, som man kan feste i MP3 spillerern, men er det noen som vet om man kan ta av snora og bare bruke ledningen?

Takk :thumbup::thumbup:

post-110303-1165088780_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, takk til dere begge :thumbup:

Tenkte meg det jeg også, men ville bare sjekke i tilfelle det hvordan de var...

Men noen som vet om Creative har noen lignende til lignende pris? Fint om de hadde vært hvite (MP3'en er det)

MÅ være in-ear :love::p

TakkTakk :thumbup::thumbup:

Endret av Texas7
Lenke til kommentar
Nå aner ikke jeg hva de du så på først kostet. Men skullcandy har jo disse

Sonu har dennef.eks

Det er bare og bla litt i prisguide  ;)

7412642[/snapback]

Ok, takk ;)

Jeg likte de fra Sony, noen som har noen erfaringer med disse? Men jeg skal dra å kjøpe noen i butikken i morgen, noen som vet om noen selger de fra Sony? "Sony MDR-EX51LP"? Eller noen andre bra in-ear plugger som er hvite i prisklassen 200-400? :blush::p

Takk :thumbup::thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg har også et par av dem, dog det er EP-635, bruker de på PSP'en min, å det er bra lyd til prisen. Bruker EC5 til mp3-spilleren min, :love:

7415243[/snapback]

Hva heter de EC5 mer? Er de bra? Noen som vet om hvor jeg kan skaffe in-ear propper i butikk? En som anbefalte HiFi Klubben, men noen fler butikker jeg bør stikke innom?

Takker :thumbup::thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg har også et par av dem, dog det er EP-635, bruker de på PSP'en min, å det er bra lyd til prisen. Bruker EC5 til mp3-spilleren min, :love:

7415243[/snapback]

Hva heter de EC5 mer? Er de bra? Noen som vet om hvor jeg kan skaffe in-ear propper i butikk? En som anbefalte HiFi Klubben, men noen fler butikker jeg bør stikke innom?

Takker :thumbup::thumbup:

7415646[/snapback]

Hvis du skal kjøpe Shure E5C burde du virkelig være glad i musikk, da de koster rundt 4000 kroner, jeg elsker dem over alt på jord og mener at de er verdt prisen sin, men ja, jeg mener de overgår alt av portabel lyd.

Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar
Du har jo Shure EC2(?) til 750,-

Disse er jo også ganske gode...

7416452[/snapback]

Jo, men de kan egentlig ikke sammenlignes med E5C, men det er jo en selfølge når man tar prisen til gitt.

Jeg har ikke prøvet E2C, men folk sier de er utrolig bra når man sammenligner dem til andre propper i samme prisklasse.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...