Sthaugen Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Heisann. Har nettopp oppgradert fra min gamle Samsung D500 til D900. Jeg har klart å hente over alle bildene og videoene via bluetooth mellom disse to mobilene. Men jeg har en god del SMSer på den den gamle mobilen som betyr en del for meg og som jeg gjerne vil ha over på den nye mobilen. Jeg har søkt rundt på nettet og googlet etter program som kan gjøre dette. Men har enda ikke funnet noe.. Jeg har en bluetooth adapter til pcen, men klarer ikke å føre over noen SMSer til pcen. Og overføre via simkortet er utelukket. Noen som har andre forslag?? Takker for alt av svar! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Hva med å synkronisere sms'ene med pc'en, for så å synkronisere det med den andre mobilen igjenn? Lenke til kommentar
thaLapp Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 kna jo vidresende meldingene hvis du har to sim-kort Lenke til kommentar
Sthaugen Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 Hva med å synkronisere sms'ene med pc'en, for så å synkronisere det med den andre mobilen igjenn? 7409582[/snapback] Hvordan kan jeg gjøre dette da?? Har du en framgangsmåte for det? Eventuellt program Jeg skjønner ikke hva du mener med synkronisering Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Hva med å synkronisere sms'ene med pc'en, for så å synkronisere det med den andre mobilen igjenn? 7409582[/snapback] Hvordan kan jeg gjøre dette da?? Har du en framgangsmåte for det? Eventuellt program Jeg skjønner ikke hva du mener med synkronisering 7409611[/snapback] Desverre.. har aldri hatt samsung mobil eller software til samsung. men har brukt til siemens og sony ericsson, og i programvaren til begge de mobilene gikk det å synkronisere meldinger osv. Altså, han la alle meldingene over på pc'en, slik at man kunne lese\mota\sende meldinger fra pc'en gjennom mobilen, og tror det gikk ant å ha det motsatt og.. Så du må på en måte synkronisere d500 med pc'en, legger over meldingene, så synkronisere d900 med pc'en, slik at meldingene blir lagt over fra pc'en og til den mobilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå