Jiraja Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Bare lurte på om nånn kunne nevne noen bra anime serier som er vært og følle med på, ka det heite og kor eg kan laste det ned. eg ser fra før av på Naruto,Bleach,Dragonball,gravitation og Hellsing (E færdig med de to siste eg nævnte) Mn uansett, hadde vært supert å fådd nånn tips tell ka som e værdt og se på! Har sett masse anna rart eg ikke huske navnet på Mn eg like stort sett all slags anime Endret 2. desember 2006 av Jiraja Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 1. Prøv å skriv bokmål :\ 2. Scroll litt nedover så finner du 33213 like tråder. One piece, Death Note og Hajime no Ippo. Geniale serier. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 : 1. Prøv å skriv bokmål :\ 2. Scroll litt nedover så finner du 33213 like tråder. One piece, Death Note og Hajime no Ippo. Geniale serier. 7409654[/snapback] Okey Hvor laster du det ned da? Har bare Limewire og noe torrent greier, å finner ikke death note på piratebay Så litt av det på YouTube, å har sett litt av før. Og det e stiiili 7411353[/snapback] Woaw, ro ned gutt! Er ikke noen mal selv, hva som gjelder div. anskaffelser av animeer, men vet i alle fall å passe LITT på for "oversnakking"; men... JESUS CHRIST! FBI banker på, SpecialForces firer seg ned gjennom takvinduet! Their onto you Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Nedlasting av piratkopiert materiale er ikke tillatt. Tråd stenges. Vennligst les retningslinjene. Ved gjentatte regelbrudd vil warn utdeles, og bruker eventuelt bli utestengt på midlertidig eller permanent basis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg