Onyx Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Hei! Helt siden jeg kom med forslaget om at en egen ''Hus og Hage''-tråd skulle opprettes i vår, så er jeg altså overrasket over for hvor mange det er som er innom her i den lille delen av forumet. Jeg vil derfor takke dere andre som tar dere tid til å komme med erfaringer og tips innen temaet hus og hage! Personlig er jeg ikke inne her så mye selv siden jeg faktisk ikke har tenkt på dette. Tusen hjertelig takk til dere som bidrar her, nok en gang! Hilsen meg. Endret 2. desember 2006 av Onyx Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg har ikke så mange innlegg her, men er her av og til. God idè med dette forumet. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Viktig å ha en liten bakhage Lenke til kommentar
Inc Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Ikke alle som er 16 år og spiller wow. Tipper det er meget med seniorer som vanker her også med eget hjem som skal vedlikeholdes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå