korobov Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 ipoden(shuffle) min har tatt kvelden. Når jeg skal skru den på så lyser bare hovudlyset og den reagerer ikke på noen andre knapper. å legge inn musikk går faktisk greit.. Ingeting dere kan gjøre her men har noen erfaring fra samme situasjon så post her hvordan det endte.. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 RÅD: KAST DEN I VEGGEN Å KJØP NY! forbruksvare nr1 spør du meg, å som du sikkert vet så er ikke Apple så veldig flinke til å hjelpe stakkars ipod kjøpere. Lenke til kommentar
korobov Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 RÅD: KAST DEN I VEGGEN Å KJØP NY! forbruksvare nr1 spør du meg, å som du sikkert vet så er ikke Apple så veldig flinke til å hjelpe stakkars ipod kjøpere. 7409441[/snapback] Allerede gjort. lurte også på om den kunne erstatte oppteningsbrikker til peisen Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Flyttet fra "Elektronikk" Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Vet ikke hvilken shuffle du har, men denne guiden kan du prøve, dersom du har den gamle: http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=300595 Hvilke farge lyser lyset under oppstarten? Du kan tyde lyskodene med de kort-bruksanvisningene Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Jeg har ett fint tips til alle dere der ute som har lyst på apple ipod... Kjøp dere en creativ zen og ett eple istede Eller ny mobil med mp3 spiller Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Eller ny mobil med mp3 spiller 7418486[/snapback] feil.. slikt tenkte jeg.. kjøpte meg N73. no er jeg igjen på jakt etter mp3 spiller.. får ikke like bra lyd på som de "gode" mp3 spillerne, og du spiser opp bateriet på mobilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå