Gå til innhold

Trenger inføring i det nye honor systemet.

Anbefalte innlegg

Hvordan virker det nye systemet?

Kan man nå få alt det beste PvP utstyret ved kjøpe dem i form av poeng som man skaffer ved å spille mye i BG. Eller er det fortsatt lagt opp til at man må spille 24/7 for å nå GM ranken før man kan skaffe seg det beste utstyret ?

Til slutt, hvor mangen dager vill det ta om man spiller ca 6-8 timer om dagen å skaffe seg alle de beste itemsa ?

Endret av albions
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
husker ikke priser på items. men poenget er at du bruker honor og bg marks for å kjøpe ting. man trenger ikke kjøre pre made 24/7 og slå opp med kjæresten får å få gear lengre.

7409467[/snapback]

Så vist f.eks eit bra epic sverd koster 200000 poeng. Og 30 Marks trenger man bare å spare ei god stund ?

Lenke til kommentar
husker ikke priser på items. men poenget er at du bruker honor og bg marks for å kjøpe ting. man trenger ikke kjøre pre made 24/7 og slå opp med kjæresten får å få gear lengre.

7409467[/snapback]

Så vist f.eks eit bra epic sverd koster 200000 poeng. Og 30 Marks trenger man bare å spare ei god stund ?

7409516[/snapback]

jepp. Bare at epic sverd koster

ca 24000 for 1H + 20 merker

ca 46000 for 2H + 40 merker

Lenke til kommentar
Det tar sikkert like lang til å få hele settet nå som før, forskjellen er at grindeperioden ikke behøver å være så intens. Nå fungerer det mer som en reputationgrind.

7410101[/snapback]

Tid er ikkje noe problem, det er bare det at eg ikkje har kunnet bli Grand Marshal fordi tapere uten jobb sitter å spiller både dag og natt. Men nå er ikkje det noe problem lenger :w00t:

Lenke til kommentar

Hvordan i forhold til de gamle honor points, er det å opptjene disse nye honor pointsene ? Blir det akkurat som før ? I så fall er jo ikke akkurat noe problem å grinde 26000 honor points, som en nevner her, er prisen for et epic sword. (I tillegg til 20 marks of honor).

Lenke til kommentar
Hvordan i forhold til de gamle honor points, er det å opptjene disse nye honor pointsene ? Blir det akkurat som før ? I så fall er jo ikke akkurat noe problem å grinde 26000 honor points, som en nevner her, er prisen for et epic sword. (I tillegg til 20 marks of honor).

7410797[/snapback]

Du får rundt 10% av den honoren du pleide å få. En solokill gir deg kanskje rund 20 honor nå, mot 200 før.

Øystein

Lenke til kommentar
Hmm, jeg trodde ranks forsvant i 2.01, men det ser da vitterlig ikke slik ut på det bildet.

7412196[/snapback]

Er vell mest Novelty... De som har oppnådd en viss rank i det gamle systemet kan velge å vise Ranken de hadde foran navnet sitt.

Lenke til kommentar

det der med at honorpoints tikker inn som gull liker jeg:) Det får meg til å tenke på at man liksom er leiesoldat. Gulla tikker inn etter tid i action:) Har alltid drømt om å bli leiesoldat i real life, men pga at jeg ikke liker at folk dør så blir det bare med drømmen:)

Endret av gamer73
Lenke til kommentar
det der med at honorpoints tikker inn som gull liker jeg:) Det får meg til å tenke på at man liksom er leiesoldat. Gulla tikker inn etter tid i action:) Har alltid drømt om å bli leiesoldat i real life, men pga at jeg ikke liker at folk dør så blir det bare med drømmen:)

7427851[/snapback]

Skal no tro at du må drepe jækla mye før du har nok marks/points før du har pvp set + pvp våpna.. husk at du også børr starte å farme points tidlig til TBC pvp settet også hvis du vist nok pvper istedet for å pve da...

Lenke til kommentar
Skal no tro at du må drepe jækla mye før du har nok marks/points før du har pvp set + pvp våpna.. husk at du også børr starte å farme points tidlig til TBC pvp settet også hvis du vist nok pvper istedet for å pve da...

jepp:) målet er lvl 70 pvp armor samt ett über arena 2H sverd:)

Jeg regner med å bruke ja...6 mnd fra TBC release for å oppnå dette.

Lenke til kommentar
Det tar sikkert like lang til å få hele settet nå som før, forskjellen er at grindeperioden ikke behøver å være så intens. Nå fungerer det mer som en reputationgrind.

7410101[/snapback]

Ja, men du slipper heldigvis 3 mnd med grinding før du får en eneste del (Epic-pvp-settet fikk en vel 3 deler av på rank 12 og resten på rank 13). Nå kan en evt plukke ut de delene en har mest brukt for og supplere med loot fra instances.

Står noe mer her om priser og items...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...