Medisinmannen Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Hei. Idag fant jeg ut hvor inkompetent jeg er. Jeg greier ikke å installere en vifte styring! Har et Thermaltake Tsunami kabinet. Det jeg gjør er å fjerne de tingene forann brønnene, slik jeg ser rett inn i pcen forfram. Så prøver jeg å stikke i Viftestyringen. Den går helt inn, men er løs Så jeg prøver å feste den med slike "Patented sliding rail design for easy 5.25 devices installation" som fulgte med pcen. De hadde blitt brukt til å installere cdrommen som er over. (Bilde : http://www.thermaltake.com/images/cases/pr...i/black/16.jpg). Det funker ikke. Det er noen spisser på de som ikke passer i viftestyringen. Så jeg skjærer de vekk med en kniv og presser inni. Den går inni, men er fortsatt litt løs. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
-Blackspot- Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Du kan jo feste med tyggegummi elns... :!: Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 True true true. I will try. Neh. Skal nok prøve med noe gummi greier kim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå