destilert Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Hei Har oppdaget ved å kikke på nettverksaktivitet i task manager at når kun limewire står og laster ned at bare 20-25 % av linjekapasiteten er i bruk. Jeg bruker ISDN, og som det ikke tok lang nok tid fra før å laste ned, så får jeg altså bare lastet ned med en fjerdedel av det jeg trodde jeg betalte telenor en jævla mye penger for (og enda gidder de ikke utbedre linja for adsl.. jævla drittsekker!). Har noen her tips eller råd for hvordan jeg kan få limewire til å utnytte linja fult ut? Ville vært fint å vite at jeg i alle fall bruker linja fult ut når jeg betaler mer en adsl brukere for å sitte en time om dagen på nett. Mhv destilert Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Hva slags hastigheter oppnår du i Limewire? Har du 64 kbit/s linje får du ikke mer enn 8kb/s og har du dobbel ISDN linje, altså 128 kbit/s kan du ikke forvente mer enn 16kb/s. Mer at det også har betydning om hvem du laster ned fra. Du kan for eksempel prøve http://speedometer.hardware.no/ for å måle linjehastigheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå