FnTor Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) har hatt lenge problemer med internette på datan. Noen ganger har det vært sånn at jeg kan kun bruke PCen til online spilling og ikke brukte den til noe annet som foreks. dc++, limeWire, msn, surfe på internett osv. men sånn som det er akkurat nå kan jeg ikke bruke dataen til å spille online og bruke nedlastings program med den. vet skjølv ikke hva problemet er så kan ikke si så mye om hva som er galt. men tror det kan være nei feil med proxy-innstillinger Og det e PCen det er noe feil med, for alt funker som det skal på en annen PC med samme nettverk. Endret 2. desember 2006 av FnTor Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Bruker du noe form for brannmur. Prøv å slå den av, og test igjen. Lenke til kommentar
kahorn03 Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Husk å sette begrensninger til opplastingshastigheten i nedlastingsprogrammet! Evt også begrense antall tilkoblinger....og ikke bruk windows media player samtidig som du laster ned (ukjent årsak). Spiller du via trådløst nett gir dette høyere ping som følge av dårligere internt båndbredde. Endret 3. desember 2006 av kahorn03 Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 har du scannet for virus og spyware? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Hvorfor kan du ikke dette? Hvem/hva er det som stopper deg? Med andre ord, forklar hva problemet er, hva som skjer, hvilke meldinger du får osv! Lenke til kommentar
FnTor Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 de har ikke komt noen som helst slags feilmeldinger. Men jeg har funnet ut hva problemet er. Det er telenor som har blokket deler av internett tilgangen min pågrunn av virus og noe masseutsendelse av E-poster... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå