TangoDown Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Har en maskin stående som tidligere kjørte Windows 2003 Server. Mappet et par network drives fra min maskin (Windows XP) for å kunne få tilgang til dem i FTPd-softwaren (Bulletproof). Fungerte fint, og brukere kunne hente filer fra min maskin (WinXP) gjennom serveren (Win2003). I dag la jeg inn Windows 2000 Professional på serveren. Installerte Bulletproof FTP Server på denne også, og mappet network drives fra WinXP-maskinen for å kunne bruke dem. Men nå vil ikke FTP-serveren bruke disse nettverksstasjonene. I "My Computer" har stasjonene røde kryss over seg, hvilket tilsier at dem er frakoblet, men jeg kan trykke meg inn på dem og bruke dem som normalt i browseren. Likevel vedvarer de røde kryssene, og jeg får ikke tilgang til dem via ftp-serveren. Er det noen som har en anelse om hva som kan være galt? EDIT: Byttet til GuildFTPd, og det funker nå som smurt. Moderator kan fjerne tråden. Endret 5. desember 2006 av Porki Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå