John_n Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Har problemer med å sette opp en FTP-server. Bruker programmet Bulletproof 2.15. Problemet er at ingen klarer å logge seg på FTP-serveren. Når jeg starter Bulletproof så sier programmet at ip-adressa er 192.168....., men det er jo den interne IP-adressa. IP-adressa mi på internett er noe helt annet. Er det noen som kan forklare meg hva det er jeg gjør feil all hjelp blir mottatt med glede Lenke til kommentar
Såkk Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Quote: Den 2002-11-17 18:25, skrev John_n:Har problemer med å sette opp en FTP-server. Bruker programmet Bulletproof 2.15. Problemet er at ingen klarer å logge seg på FTP-serveren. Når jeg starter Bulletproof så sier programmet at ip-adressa er 192.168....., men det er jo den interne IP-adressa. IP-adressa mi på internett er noe helt annet. Er det noen som kan forklare meg hva det er jeg gjør feilall hjelp blir mottatt med glede Du må konfigurere routeren din, dvs. du må lage en NAT liste som sier at alle hendvendelser utenfor (public)skal på port 23 på 192.168.x.x adressen din.. skjønner? MVH Jan o. Lenke til kommentar
skol Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Les her: http://www.relativt.net/faq.php?id=5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå