Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) I dag da jeg koblet mobilen min (en W810i) av PC'n kom det plutselig frem noe på skjermen. Det sto: Konfigurasjonsfeil. Kontakt nettoperatøren eller serviceverkstedet. Jeg tenkte at det kanskje kunne være noe galt med firmwaren, så jeg oppdaterte den gjennom et program fra SE sine nettsider. Dette funket ikke. Jeg har ikke peiling på hva jeg kan gjøre for å få mobilen til å funke igjen. Kan noen hjelpe meg? Mobilen er ikke så gammel så jeg kan vel få en eventuell reprasjon dekket? Må jeg sende den inn til tele2(.no) (der jeg kjøpte den) eller finnes det er service verksted (helst i Kristiansand) som kan fikse dette for meg? *Vil ikke at mobilen min skal være ødelagt! BUHUU!* Endret 2. desember 2006 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Nei vel. Dere tar den tonen ja. Da har jeg vel ikke noe annet valg enn å ringe Tele2 og sende den tilbake... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå