JacEr Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Får ike filmtrailere til å fungere i IE6.0. Lyden er der, bildet er bare hvit bakgrunn. Trailerne virket fint tidligere idag, men nå får jeg ikke sett trailere jeg så tidligere fra samme PC. Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Får ike filmtrailere til å fungere i IE6.0. Lyden er der, bildet er bare hvit bakgrunn. Trailerne virket fint tidligere idag, men nå får jeg ikke sett trailere jeg så tidligere fra samme PC. 7408943[/snapback] Jeg ser dette selv. Etter litt googling viser det seg at det er en bug som skyldes en endring i flashplayer versjon 9 (som du sikkert har fått plutselig). For det fungerer ikke for meg heller og jeg har versjon 9.0.16 i ie. Du kan sjekke her hvilken versjon du har. Skal få fikset dette, men neppe før til uka desverre. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 Takker for svar. Regner med jeg/vi får beskjed i denne tråden når dere får fikset det. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 Er man nærmere en løsning på dette problemet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg