wil Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Ja. helt klart. Synes jeg å. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Det gjør den, men jeg klarer i allefall ikke få et "nært" forhold til en loader... Det er et program du stort sett ikke ser, og som har en oppgave i livet: starte et OS. Lenke til kommentar
glad Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Windows NT loaderen er elendig uansett, tviler på at man kan bruke den til å boote Linux med Vista. Lenke til kommentar
dennis.se Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 det skal komme en ny versjon av suse i morgen (opensuse.org). det er kanskje verdt å ta en titt på denne? Lenke til kommentar
Haaheim Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 det skal komme en ny versjon av suse i morgen (opensuse.org). det er kanskje verdt å ta en titt på denne? 7438237[/snapback] Ohoi, det har jeg ikke lagt merke til...er det noen store forandringer liggende eller er det bare småknask? Har lastet ned SuSE 10.1 her tidligere, men har ikke fått installert det enda (låser seg under installasjon ..det gikk an å trykke på alle knapper, men ingenting skjedde. Skjedd to ganger. Ene gangen kom den veldig langt mens den andre kom den ikke halvveis engang..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå