mutras Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Når jeg ruller ned på sidene på Internett Explorer eller Mozilla Firefox. Jeg lurte på om d kunne komme av at jeg nettop hadde skiftet skjermkort og jeg har ikke sletta de gamle driverne? Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Det ville nok hjelpe om du var så grei at du gadd opplyse om hva problemene består i... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Hakking ved scrolling har med skjermkortdrivere å gjøre ja. Har du installert nye drivere? Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Last ned nye drivare og problemet forsvinner. Lenke til kommentar
mutras Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 Jeg har lasta ned drivere men jeg lurte på om problemet kunne være at jeg ikke hadde uninstalert de gamle? Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Du har ennå ikke forklart hva problemet er så da er det fortsatt ikke så lett å komme med noen fornuftige forslag. Lenke til kommentar
mutras Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 Problemet er at det hakker på skjermen når jeg ruller ned på skjermen på internett explore. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Det skal fikses som nevnt ,med skjermkort drivere OG hovedkortdrivere. Holder ikke å bare laste ned, Må instalere de også..... edit: jeg har hatt for vane å formatere når jeg setter inn nytt skjermkort, for at jeg skal få vekk alt som er av det gamle, så prøv å ta vekk både skjerm og hk drivere og instaler det på nytt Endret 3. desember 2006 av zeltex Lenke til kommentar
mutras Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 Det skal fikses som nevnt ,med skjermkort drivere OG hovedkortdrivere. Holder ikke å bare laste ned, Må instalere de også..... edit: jeg har hatt for vane å formatere når jeg setter inn nytt skjermkort, for at jeg skal få vekk alt som er av det gamle, så prøv å ta vekk både skjerm og hk drivere og instaler det på nytt 7416674[/snapback] OK men kordan slette jeg gamle Skjermkort drivere, og kordan ser jeg hvilke som er instalert? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå