OJJ76 Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Jeg har fått meg et lite problem og det er at jeg må presse cpuen ned i hovedkortet og slik at det oppstår kontakt mellom cpuen og hovedkortet slik at pcen starter. Hvordan få cpuen slik at den blir liggende nede i hovedkortet slik at det oppstår kontakt med cpuen og hovekortet slik at pcen starter opp og at jeg slipper å presse ned cpuen i hovedkortet hver gang jeg må starte opp pcen og noen som har noe forslag til løsning ? på forhånd takk Lenke til kommentar
GLOCK05 Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Jeg har fått meg et lite problem og det er at jeg må presse cpuen ned i hovedkortet og slik at det oppstår kontakt mellom cpuen og hovedkortet slik at pcen starter.Hvordan få cpuen slik at den blir liggende nede i hovedkortet slik at det oppstår kontakt med cpuen og hovekortet slik at pcen starter opp og at jeg slipper å presse ned cpuen i hovedkortet hver gang jeg må starte opp pcen og noen som har noe forslag til løsning ? på forhånd takk 7408691[/snapback] Har du bøyde / knekte ben på CPUen? Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 har du brukt den "armen" riktig? ta den opp og ned... sier du at du dytter på cpu kjølereN? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Du vet vel ikke sikkert at det er CPU som har dårlig kontakt? Du beveger faktisk ganske mye når du presser på CPU. Har du sjekket alle kabler? Kan også være brudd i en bane på HK. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå