-Shaq- Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Skottland. Hvem vil vel ikke oppleve sekkepipe og kilt? Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 støtter skottland men er litt sån strand og jungel mann.... så Brasil... http://www.tucantour.com/fernando_de_noronha.htm ser ut til og være en syyyykt bra øy Lenke til kommentar
excellent Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Mitt drømme reisemål må være Seychellene... Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Cuba før Castro dauer.. 7408994[/snapback] Du bør nok skynde deg 7409162[/snapback] Og jeg reiser i Februar Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Cuba før Castro dauer.. 7408994[/snapback] Du bør nok skynde deg 7409162[/snapback] Og jeg reiser i Februar 7671559[/snapback] God tur!! Lenke til kommentar
Missen Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Jeg har utrolig lyst til å reise til USA (N.Y, California, L.A, osv). Og det skal jeg gjøre en gang i løpet av livet. HAr også utrolig lyst til å reise til Cuba. Og så er det Hawaii også Jeg vil reise til disse stedene, for jeg synes det virker så spennende. Og så er det langt vekk fra Norge Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 En storby i Asia må være et drømmereisemål. Feks Tokyo eller Seoul. Teknologien har komt veldig langt i disse landene, så det virker som spennede land å besøke. Lenke til kommentar
vesla Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Jeg har lyst til å dra tilbake til Italia igjen Elsker Roma! Har lyst til å utforske ting grundigere nå, nå som jeg vet hva Roma har å tilby.. Gaterestaurantene er fine, og kulturen er ganske spennende.. Det er jo så mye å se og gjøre! Dessuten har jeg også lyst til å reise "Down under" til Australia.. Har bare lyst til å reise dit å se osv. Har også lyst til å dra til Sør Afrika også.. Siste sted som jeg vet jeg skal engang er England. Har vært der en gang, men det var bare i 48 timer, så må liksom se mer! Lenke til kommentar
sunt Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Kysten i Sør-Thailand er drømmemålet, der har jeg vært tidligere. Øyhopping her er bare topp. Ennå ikke oppdaget særlig av turister. Krystallklart vann, glimrende med snorkling. Les mere på forumet her! Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Uff, det er så mange steder jeg vil dra... Jeg vil tilbake til Hawaii, helst på bryllupsreise Hawaii er bare helt utrolig, speselt om du kommer deg litt bort fra de vanlige turiststedene. Sør America har alltid appelert til meg, jeg synes kulturene og menneskene der virker veldig bra. Så det må testes ut. Helst da Nicaragua, Brazil og Belize. Jeg må få med meg Thailand. Jeg vet Thailand er litt "oppbrukt", men jeg har hørt så mye bra derifra, og sett mye pent på bilder. Russland virker spennende. Jeg må til moskva en eller annen gang i livet mitt. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Mm, er keen på Russland selv engang. Da med den transsibirske jernbanen, det virker rått! Lenke til kommentar
sunt Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Uff, det er så mange steder jeg vil dra...Jeg må få med meg Thailand. Jeg vet Thailand er litt "oppbrukt", men jeg har hørt så mye bra derifra, og sett mye pent på bilder. 7732748[/snapback] Det kan du da ikke mene. Thailand er svæært.... Områdene midt i, Phuket, Krabi, samt Pattaya er temmelig infisert av turisme ja, men i nord, foreks. områdene rundt Chiang Rai, samt i sør, utenfor kysten av Trang, veldig flott natur. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 17. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2008 Syns Dubai ser litt digg ut. Men jeg drømmer også å reise Til Las Vegas når jeg jeg er gammel nok(21 år?) til å gamble. Hawaii frister også. Viss bare pengene bare strakk til alle stedene jeg har lyst til å reise. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Min drøm er å reise til Bejing å se"Den Kinesiske Mur",Og oppleve byen Beijing og dens mange turistattraksjoner. Dette ser unektelig ut som muren ved Mutianyu. Var der i mai. Gikk helt opp det bratte området øverst på bildet og det var virkelig bratt, på slutten måtte jeg også bruke hendene. Anbefaler en tur dit. Var ellers morsomt å se hvor mange av drømmereisemålene i denne tråden jeg allerede har vært på. Lenke til kommentar
0ls Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Macchu Picchu i Peru=) Til alle dere som vil til Hawaii, jeg var der for en måned siden og det er fantastisk! Vil absolutt tilbake dit en gang. Og Australia er også helt vanvittig! Lenke til kommentar
modolv Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Mitt drømme reisemål må være Seychellene... Been there... ikke mye å skryte av. Mye slum, regn og småkald vind. Men når det er Sol og pent vær er det kjempefint - selv om jeg synes Mauritius er hakket diggere.. Kunne tenke meg Maldivene før vannet spiser opp øygruppene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå