Gå til innhold

Hva er ditt drømmereisemål?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
eller en fin strand i California (digg). :p

Uten at jeg har vært der selv, samt det faktum at mine påstander kun bygger seg på hva bekjente har fortalt meg, føler jeg at strendene i California er oppskrytte. Det samme gjelder forsåvidt de i Florida også. For det første kryr det ikke av lettkledde jenter på rollerblades - slik enkelte TV-serier, deriblant Pacific Blue, gir inntrykk av, og selve stranda er som regel overbefolket av turister som deg selv.

Lenke til kommentar
Akkurat nå er drømmereisen min en tur til San Francisco, etterfulgt av roadtrip rundt i California (+ Las Vegas, Nevada).

Nei, vent....jeg skal jo dette i mai  :grin:

7408982[/snapback]

Been there, done that :) Tro meg, du har mye å glede deg til!

Jeg skal tilbake dit i mars. Tror ikke det blir Las Vegas denne gangen, men to uker i LA og noen dager i San Fransisco blir det.

Drømmereisen min akkurat nå må være....Fiji :D Eller muligens New Zealand. Fottur rundt i NZ hadde vært noe.

Lenke til kommentar

Phuket -> Bangkok -> Ho Chi Min City -> tog til Hanoi -> en liten tur inn i Laos -> Hanoi -> Beijing

Hovedattraksjonen vil være togreisen fra HCMC til Hanoi, kanskje starte i Myanmar, kanskje slutte i Japan.... Gudene vet ... mange penger og mye tid før dette skjer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-66d37

Som så mange andre, California - Nevada. Selv om det ikke er lenge siden jeg kom hjem.

Hadde flyttet dit sporenstreks om jeg hadde fått sjangsen.

Drømmer også om andre steder som London og New york, igjen.

Men den ultimate drøm nå er Tokyo. Shibuya anyone:)? shopping, opplevelser etc.

Endret av Slettet-66d37
Lenke til kommentar

"Fornøyelsespark-tur"

Når jeg blir milionær skal jeg dra verden rundt i alle verdens store fornøyelsesparker.

Fra spøk til revolver: Har lyst å ta en bil-tur rundt omkring i Europa og dra innom ganske mange fornøyelsesparker.

Hvorfor? Fordi berg-og-dalbaner er gøy.

Lenke til kommentar

Drømmereisen er nok å reise rundt kloden og se alle plasser.

Spesielt plasser som Afrika, Sør-Amerika, Australia / New Zealand, rundom i Asia, og se mer enn jeg har av Russland.

Jeg elsker å reise, men jeg hater de vanlige plassene som alle reiser (f.eks. Syden / Spania).

Jeg elsker spesielt fattigere land siden plassen og folkene alltid er mye hyggeligere der.

Lenke til kommentar
Drømmereisen er nok å reise rundt kloden og se alle plasser.

Spesielt plasser som Afrika, Sør-Amerika, Australia / New Zealand, rundom i Asia, og se mer enn jeg har av Russland.

Jeg elsker å reise, men jeg hater de vanlige plassene som alle reiser (f.eks. Syden / Spania).

Jeg elsker spesielt fattigere land siden plassen og folkene alltid er mye hyggeligere der.

7440960[/snapback]

Right on! Eneste problemet er ved å farte rundt på slike steder så kommer man ofte ikke langt med engelsk. Man må enten lære seg språket, satse på å treffe andre turister som kan språket, prøve seg med parlører eller være en jævel på kroppspråk :p

Også det evige greiene, tenk over hva du tar med deg, du kommer garantert til å bli ranet et par ganger :p

Lenke til kommentar
Akkurat nå er drømmereisen min en tur til San Francisco, etterfulgt av roadtrip rundt i California (+ Las Vegas, Nevada).

Nei, vent....jeg skal jo dette i mai  :grin:

7408982[/snapback]

Gled deg, var der i 2003 på en rundtur gjennom 10 stater. San Francisco er faktisk en av de flotte storbyene i Amerika tør jeg å påstå, Las Vegas var selvfølgelig mer glamour. Dessuten ligger det midt i ørkenen, dermed burde det være tørt. Jeg opplevde de verste regnværet med torden og faenskap de hadde hatt på 10 år der :mad:

Drømmereisemålet mitt nå må vel være en tur tilbake til Island. Men jeg har dessuten utrolig lyst å dra til Monument Valley, Arizona (Var dum nok til å droppe å kjøre innom der) Det er altfor mange steder jeg vil tilbake til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...