jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 jeg vil gjerne formatere to disker jeg har men har to problemer 1) jeg får bare valgt NTFS som filsystem 2) viss jeg prøver å formatere de til NTFS så får jeg følgende feilmeliding: "windows can not format the drive.. quit all other disk utilities and close alla other windows that are displaying the contents of this disk. then try formatting again" jeg kjører ingen disk utilities og har heller ingen vinduer med diskens innhold oppe.. er det noen som kan fortelle meg hvorfor jeg ikke får formatert? er veldig viktig at jeg får gjort dette.. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Kommer det merkelige skurrelyder fra harddisken? Pøv å formatere med fdisk/WinXp CDen... Se hvor langt du kommer. Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 17. november 2002 Forfatter Del Skrevet 17. november 2002 nei det kommer ingen merkelige lyder.. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 XP vil nødig at du bruker FAT32 partisjoner større enn 32GB. Derfor er NTFS eneste valg. Hvis du absolutt må ha FAT32, så bruker du f.eks fdisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå