Texas7 Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Hei, jeg har en "Creative Muvo V100" MP3 spiller, så vil jeg legge sangene i "min" rekkefølge... (sånn at jeg kan høre sangene etter hverandre som jeg vil)... Men i mappa der sangene ligger, MÅ jeg ha de i en spesiell rekkefølge, enten etter navn, dato, srørrelse osv. Er det noen som vet om man kan gjøre det sånn at jeg får sangene i "min" rekkefølge? :!: Takker for svar EDIT: Legger ved et bilde av mappa, der sangene ligger Endret 2. desember 2006 av Texas7 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Når man ripper en CD så er det lurt å generere filnavnet slik at det begyner med et tall, som er track nummer. Da får man sortert albumet slik at sangene spilles i rett rekkefølge. Svaret er altså at det er filnavnet som bestemmer rekkefølgen. Det er ingen samenheng mellom rekkefølgen du viser i Windows og på MP3 spilleren. Du kan be Windows sortere displayet på forskjellige måter, men MP3 spilleren gjør det på sin måte. Lenke til kommentar
Texas7 Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 Når man ripper en CD så er det lurt å generere filnavnet slik at det begyner med et tall, som er track nummer. Da får man sortert albumet slik at sangene spilles i rett rekkefølge.Svaret er altså at det er filnavnet som bestemmer rekkefølgen. Det er ingen samenheng mellom rekkefølgen du viser i Windows og på MP3 spilleren. Du kan be Windows sortere displayet på forskjellige måter, men MP3 spilleren gjør det på sin måte. 7408509[/snapback] Ok, så hvis jeg f.eks skriver "01 Daddy Yankee - Gasolina" Og deretter "02 Daddy Yankee - Dimelo" osv... Så vil sangene legge seg i rekkefølgen etter tallene på MP3 spilleren? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Jepp, hvis du tat etter navn. Men hvis du har 100 sanger må du ha 001 og 002 osv... Lenke til kommentar
Texas7 Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 Jepp, hvis du tat etter navn. Men hvis du har 100 sanger må du ha 001 og 002 osv... 7409114[/snapback] Ok, takktakk Da bruker jeg den med 001, 002 osv... Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 God flash spiller du har btw Lenke til kommentar
Texas7 Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 God flash spiller du har btw 7409822[/snapback] Litt gammel da men Men hvis jeg skal legge inn nye sanger a? Så vil jeg ha de på plass 017, 018 og 019, da må jeg jo endre tall på alle de som kommer etter 017 da? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Jepp, det blir litt tungvint Gjør ikke noe om den er litt gamel når den er god Lenke til kommentar
wil Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Hvorfor legger du ikke sangene i forskjellige mapper da? Når jeg legger inn sanger på min Mp3 spiller (Legger alltid inn hele album), så har jeg albumene i forskjellige mapper. Da slipper å få noe rot med noen ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå