Gå til innhold

Hvordan Legge Sanger i Min Rekkefølge i MP3 Mappa?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en "Creative Muvo V100" MP3 spiller, så vil jeg legge sangene i "min" rekkefølge... (sånn at jeg kan høre sangene etter hverandre som jeg vil)...

Men i mappa der sangene ligger, MÅ jeg ha de i en spesiell rekkefølge, enten etter navn, dato, srørrelse osv.

Er det noen som vet om man kan gjøre det sånn at jeg får sangene i "min" rekkefølge? :!: :dontgetit:

Takker for svar :thumbup::thumbup:

EDIT: Legger ved et bilde av mappa, der sangene ligger

post-110303-1165077925_thumb.jpg

Endret av Texas7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når man ripper en CD så er det lurt å generere filnavnet slik at det begyner med et tall, som er track nummer. Da får man sortert albumet slik at sangene spilles i rett rekkefølge.

Svaret er altså at det er filnavnet som bestemmer rekkefølgen. Det er ingen samenheng mellom rekkefølgen du viser i Windows og på MP3 spilleren. Du kan be Windows sortere displayet på forskjellige måter, men MP3 spilleren gjør det på sin måte.

Lenke til kommentar
Når man ripper en CD så er det lurt å generere filnavnet slik at det begyner med et tall, som er track nummer. Da får man sortert albumet slik at sangene spilles i rett rekkefølge.

Svaret er altså at det er filnavnet som bestemmer rekkefølgen. Det er ingen samenheng mellom rekkefølgen du viser i Windows og på MP3 spilleren. Du kan be Windows sortere displayet på forskjellige måter, men MP3 spilleren gjør det på sin måte.

7408509[/snapback]

Ok, så hvis jeg f.eks skriver "01 Daddy Yankee - Gasolina" Og deretter "02 Daddy Yankee - Dimelo" osv... Så vil sangene legge seg i rekkefølgen etter tallene på MP3 spilleren?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...