SideburnsKongen Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Har ei stund hatt et koss sb45, men mic`en har plutselig tatt kvelden, så må ha nytt. Hva anbefaler folket? Tent litt på Icemat siberia, men veit ikke.. Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Icemate Siberia har fått litt lunkne brukeranbefalinger her etter hva jeg har lest. Plastikk som blir litt sprø/knekker lett. bortsett fra Koss SB45 som du har hatt ville jeg anbefalt deg Sennheiser PC160. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Mitt Icemat Siberia er knekt, men har hatt det lenge også. Syns det er ett veldig bra headsett, å kan abefale det. Lenke til kommentar
Stian V.H Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Jeg anbefaler også Sennheiser PC 160. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Har tenkt å kjøpe nytt gaming headset selv og da har jeg sett på pc 150. Er det veldig stor forskjell på pc 150 i forhold til pc 160? Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 steel sound 5h v2 kan du også kjøpe Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Selv er jeg superfornøyd med SB45, og ville gjerne anbefalt å kjøpe det på ny :-) Utenom det er jo Icemat heller ikke noe god på 3D-lyd for gaming. Jeg kan jo legge ved denne linken, for det er en god test :-) http://www.hardware.no/tester/lyd/seks_hodesett/25324 Her får du stort sett vite det du trenger, utenom at Icemat knekker lett ;-) Lenke til kommentar
Filantropen Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Icemat har jeg hørt mye bra om, det ligger på rundt 499 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308935 Har selv et Plantronics sett selv, syns det er meget bra, spilt WoW i mange timer uten at det blir ubehagelig. Mitt er sikkert utgått, men kan sikkert sammenlignes med http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=324308 Ellers er Sennheiser kjent for god lyd, men de er også litt dyrere http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=124771 Dette er som jeg vet gode headsett, men det er vel også smak og behag. f Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Takk for alle svar.. Lurer da på om det blir steel.. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Trust HS-4100 Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 Hadde trust før, var ikke den modell`en, men har ikke noen gode erfaringer med det, mulig dette er bedre.. Leste foresten litt om steel sound 5h, mange som hadde klaget på mic`en, så mulig jeg går for Icemat siberia.. Lenke til kommentar
Hekkerboi Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 icemat siberia er et glimrende bra headsett. det kan vel egentlig ikke kalles headsett, siden mikrofonen er ekstern (ikke påfestet), men allikevel. elementene inne i klokkene er skråstile, slik at man ikke klemmer ørene, og "hodebøylen" er festet med noen slags wirer slik at headsettet passer til alle. tykk og god ledning til headsettet, helt vanlig ledning til mikrofonen, og et kult design. anbefales! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 Hadde trust før, var ikke den modell`en, men har ikke noen gode erfaringer med det, mulig dette er bedre.. Leste foresten litt om steel sound 5h, mange som hadde klaget på mic`en, så mulig jeg går for Icemat siberia.. 7413102[/snapback] Det der er et veldig bra headsett... Jeg var skeptisk til trust selv, men etter 10min var det Lenke til kommentar
LianLidude Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 Skal nevnes at siberia har dårlig bygge kvalitet og brekker raskt i følge brukere. Sprø plastikk blandt annet. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Skal nevnes at siberia har dårlig bygge kvalitet og brekker raskt i følge brukere.Sprø plastikk blandt annet. 7415740[/snapback] i know.. Men prøve å behandle det pent.. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 Moder`n har vært å handla julegaver idag, lurte på farge je skulle ha på headset`et.. Så blei icemat siberia.. Lenke til kommentar
mariusN Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 ta deg råd til nye razer headsettet eller kjøp pc160 : p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå