NepC Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Hei hei hallå! Foreldrene mine har ADSL og IP telefoni fra Tele2. Har fått tilsendt et Thomson Speedtouch modem og telefoniadapteret. Hadde fra før et DrayTek Vigor 2500We ADSL modem med trådløs router. Har prøvd å sette dette opp slik at Draytek bare skal fungere som trådløs router, og motta linjesignal fra thomson modemet. Men så klart uten å lykkes. Noen som har et godt forslag? Enkleste blir vel å bare kjøpe en trådløs router..men er jo alltid kjekt å finne ut hvordan jeg kunne gjort det. Lenke til kommentar
sabohn Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Hei hei hallå! Foreldrene mine har ADSL og IP telefoni fra Tele2. Har fått tilsendt et Thomson Speedtouch modem og telefoniadapteret. Hadde fra før et DrayTek Vigor 2500We ADSL modem med trådløs router. Har prøvd å sette dette opp slik at Draytek bare skal fungere som trådløs router, og motta linjesignal fra thomson modemet. Men så klart uten å lykkes. Noen som har et godt forslag? Enkleste blir vel å bare kjøpe en trådløs router..men er jo alltid kjekt å finne ut hvordan jeg kunne gjort det. 7408264[/snapback] Det er helt klart enklest å gå inn på drayteck-routeren å slå av DHCP-ser serveren. deretter kobler du fra en av portene på Speedtouch og inn på en av LAN-portene på Drayteck. Dette forutsetter at Speedtouch-modemet er i router-modus... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå