Wishb0ne Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Sjekk detta Strømforsyning Kabinett Vurderer å slå til på dette tilbudet da jeg trenger begge deler snart Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 PSU er iallefall helt knappbra kjøp, har den selv.. Bråker litt da.. Jeg gikk ifra en NorthQ 400W med 140mm vifte.. Den var jo helt lydløs, men den hiper 580 Type R bråker litt mer.. men det er ikke noe å klage over egentlig.. Den har stempel som lydløs Løp å kjøp Lenke til kommentar
chaos king Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 kabisset er jo rimelig digg da , litt sånn ny lian-li stil på en måte Lenke til kommentar
Wishb0ne Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 likte ikke helt det håndtaket Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 Psu`en er et knallkjøp, kabinettet veit jeg ikke, men er vel ikke så ille kvalitet tror jeg.. Lenke til kommentar
Zypher91 Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 tenkte jeg skulle kjøpe den strømforskyninga, men har dere no erfaring med det kabinettet ? bilder? får jo veldig bra kabinett og psu for 1200 kr der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå