morningstar665 Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg "eier" en PS3 (samboeren sin ) og selv står jeg i kø for en amerikansk Wii ennå. Så jeg velger begge. Syns begge er har sin sjarm. Genji 2 på PS3 er ganske underholdende og jeg gleder meg til å spille Red Steel. Men jeg ser "poenget"/"humoren" i det klippet. Ja PS3 er feit og tung (5-6 kilo føltes det da jeg løftet den) Lenke til kommentar
............... Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 liten bump men syns detta var så utrolig latterlig. Når man gjør det sånn, kan man jo vinkle det på akkurat hvem måte man vil! er så utrolig tragisk bare, fikk lyst til å boikotte wii kjøp bare pga det. irriterende Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Kan ikke se at vekt har noe som helst å si, det er jo ikke som om du springer rundt med den så ofte er det? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Ut ifra den reklamen ville jeg faktisk kjøpt PS3. Wii fremstår som useriøs og amatørmessig. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Selv synes jeg PS3 har et bedre design enn Wii. Enig med skurupu angående reklamen, selvom Wii-dama var heit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå