Piratpjokken Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Begge 2 var jo stygge som fy... Wii en kunne gjerne komt opp med noe litt bedre der ja.. Er det ikke PS3 som skal være så rask? Kan de som laget den "reklamen" der uttale seg litt? AndyF: Er ikke 90% (eller noe) av de registrerte her nerder? Og om du ikke kjøper en wii så har du det ikke morsomt? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 *sukk* Voldsomt så seriøst folk tar sånne reklamar som det der altså. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 For så svært mange er visst konsollene livet demmes, så hvis du sier noe negativt om konsollen til en person, så klikker han og forsvarer seg uansett hvor usaklig det skal være. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 se de har det morsomt Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 bahaha.... er det rart de blir sliten når de SPRINGER på golvet og spreller febrilsk? Litt forskjellig enn det folk på E3 gjorde i boksing... Litt venstre, litt høyre, slå slå... Lenke til kommentar
Swedish Killer Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Slaget er avgjort 7414227[/snapback] eeeh, no 360 pwnr alle Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 eeeh, no 360 pwnr alle 7418853[/snapback] Feil språk, slik skal det være. Lenke til kommentar
Swedish Killer Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Feil språk, slik skal det være. 7418870[/snapback] Du taper uansett Lenke til kommentar
Speik Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Var på spaceworld i trondheim forrige uke og prøvde PS3. Ikke spesielt bra syns jeg, samme gamle spillene bare bedre grafikk. Pluss att kontrollen var litt dårlig (min mening). Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Synes at det var synd at rumbleren er borte, og som igjen fører til at den er så lett. Vil ha litt tyngde på den Veide jo så sjukt lite. Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg synes at spillene til Playstation er dårligere enn til X-box, og da hjelper det lite at Playstation har bedre spesifikasjoner. Bare Fable 2 og Halo 3 er gode nok grunner til å kjøpe X-box. Nintendo har Zeldaspillene, som er skikkelig gode kvalitetsspill, men Playstation har bare mange, men ingen spesielt gode spill. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Har inntrykk av at sånne reklamer nesten kun appellerer til personer som allerede har gjort opp sin mening om at noe er best. Kunne sikkert lagt en nesten helt lik reklame for ps3. Litt det samme med de mac-reklamene. Folk som liker mac, vil kanskje nikke og synes seg helt enig, mens folk som liker pc, synes det stort sett bare er vås. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Har inntrykk av at sånne reklamer nesten kun appellerer til personer som allerede har gjort opp sin mening om at noe er best. Kunne sikkert lagt en nesten helt lik reklame for ps3. Litt det samme med de mac-reklamene. Folk som liker mac, vil kanskje nikke og synes seg helt enig, mens folk som liker pc, synes det stort sett bare er vås. 7426955[/snapback] Har ikke gjort opp noen mening, "hater" faktisk konsoler, men Wii virker kanskje litt spennende, reklamen skal de hvertfall ha plus for Lenke til kommentar
Swedish Killer Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Til alle dere som klager over at denne er laget for fanboys osv. Dette er humor-kategorien på forumet. Den er postet fordi den er morsom. Man skal være bra ps3 fanboy for å sikke se det morsomme (selv om det ikke er ens egen smak) Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Haha, jeg tror det er en bra effektiv reklame, faktisk. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Alle konsoller er kjedelige.... Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Intill det kommer spill jeg MÅ ha, så klarer jeg meg med PCen. Konsoll kan jeg spille hos venner. Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 http://www.googlefight.com/index.php?lang=...x+360&word2=Wii prøv heller denne 360 fan boys..... Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Til alle dere som klager over at denne er laget for fanboys osv. Dette er humor-kategorien på forumet. Den er postet fordi den er morsom. Man skal være bra ps3 fanboy for å sikke se det morsomme (selv om det ikke er ens egen smak) 7427094[/snapback] Jeg er ikke noe spesielt PS3 fanboy. Jeg tror faktisk at nintendo kommer til å vinne denne runden. Men den reklamen er ikke morsom en gang... med mindre du er tilbakestående eller wii fanboy. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Til alle dere som klager over at denne er laget for fanboys osv. Dette er humor-kategorien på forumet. Den er postet fordi den er morsom. Man skal være bra ps3 fanboy for å sikke se det morsomme (selv om det ikke er ens egen smak) 7427094[/snapback] Jeg er ikke noe spesielt PS3 fanboy. Jeg tror faktisk at nintendo kommer til å vinne denne runden. Men den reklamen er ikke morsom en gang... med mindre du er tilbakestående eller wii fanboy. 7447632[/snapback] Eg er ingen av delane og synest filmsnutten var morosam. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå