Uxzuigal Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 http://www.compfused.com/directlink/4259/ Jeg kjøper Wii! Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Den reklama der er så utrolig dårlig. Hadde den faktisk hatt et snev av sannhet i seg hadde den vært morsom, men det har den ikke. Den reklama er beregnet på fanboys, rett og slett. Eller den har egentlig et snev av sannhet i seg. Utseende er definitivt bedre på Wii. Men det som er inni er definitivt bedre på PS3. Skulle jeg ha kjøpt konsoll hadde jeg gått etter det som er på innsiden, ikke det som er på utsiden. Endret 2. desember 2006 av NothgaliC Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Jeg kjøper ingen av de, men videoen var litt kul Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Wii slår PS3 anytime ja, den filmen er også svært godt sammenlignet. Wii, gøy, spennende og deilig PS3, det indre som telles, aka helt lik en 360...zzz Lenke til kommentar
O.J Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 haha, kongereklame. Har veldig lyst på en Wii og Zelda: Twilight Princess Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Har prøvd PS3 og synes det var dårlig. Bilspill som er umulig å styre, samme med FPS spill. Konsoll er -ikke- bra med FPS spill. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Syns den reklamen har mye sannhet i seg. WII ser my bedre ut. WII er billigere (cheap). WII er for de som "just looking for a good time" (noe jeg syns stemmer). Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 Syns den reklamen har mye sannhet i seg. WII ser my bedre ut. WII er billigere (cheap). WII er for de som "just looking for a good time" (noe jeg syns stemmer). 7408735[/snapback] Jepp, og ikke minst er den morsom, Ser ut som NothgaliC fikk den i halsen men Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Mener dere kanskje at det ikke er det indre som teller med konsoller? og personlig finner jeg PS3 mer spennende en Wii. Selv om jeg ikke skal ha noen av dem. Grunnen til at jeg finner PS3 mer spennende er på grunn av den totalt dominerende hardwaren. Speik: Du mener kanskje at PS3 ikke er for de som vil hygge seg? Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Fy faen, hu dama var deilig ! Hu til høyre altså for de som ikke ser forskjell . Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Mener dere kanskje at det ikke er det indre som teller med konsoller? og personlig finner jeg PS3 mer spennende en Wii. Selv om jeg ikke skal ha noen av dem. Grunnen til at jeg finner PS3 mer spennende er på grunn av den totalt dominerende hardwaren. 7408967[/snapback] Nei, spillene og underholdningsverdien er det som gjelder, jeg gir beng i hvor mye RAM den har, hvor kraftig CPU-en(e) er og hvor effektiv GPU-en er så lenge jeg har det gøy. Endret 2. desember 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Indeed, og siden jeg faktisk VET hvordan PS3 vil være siden det blir en 360 med litt bedre grafikk og flere tusen dyrere, så er valget lett, Wii. Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Det er det som er det viktigeste ja, Skarstad. Jeg har ikke prøvd nok Nintendo exclusives til å si noe spesielt om det. Men den reklamen tar ikke opp spilla, bare konsollen i seg selv. Og PS3 konsollen er desidert bedre en Wii og Xbox360. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 PS3 er for datanerder+borskjemte unger, Wii er for folk som bare vil ha det moro min oppfating av saken Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Indeed, og siden jeg faktisk VET hvordan PS3 vil være siden det blir en 360 med litt bedre grafikk og flere tusen dyrere, så er valget lett, Wii. 7409426[/snapback] Du VET det du ja. Jaja, greit at noen har oversikt. Reklama har jeg sett før, den er på grensa til old, og postet på forumet her ca 7,58674 ganger før. Den er jo god, og morsom ikke minst, og har en del gode poenger. Men Wii-dama gir meg inntrykk av blond og dum, og det håper jeg nå ikke Wii er. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 Det er det som er det viktigeste ja, Skarstad. Jeg har ikke prøvd nok Nintendo exclusives til å si noe spesielt om det. Men den reklamen tar ikke opp spilla, bare konsollen i seg selv. Og PS3 konsollen er desidert bedre en Wii og Xbox360. 7409813[/snapback] Reklamen tar opp hva man kan forvente seg av konsolene, i forhold til spill og gameplay. Det viktigeste er vel hvor morro man kan ha det med maskina, og her tror jeg Nintendo kommer til å vinne frem fremfor de andre "nesten-pc'ene" (Xbox360, PS3) , Nintendo Wii ligner hvertfall på det man engang kalte en console Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Indeed, og siden jeg faktisk VET hvordan PS3 vil være siden det blir en 360 med litt bedre grafikk og flere tusen dyrere, så er valget lett, Wii. 7409426[/snapback] Du VET det du ja. Jaja, greit at noen har oversikt. 7409957[/snapback] Ja fikk prøve hos Nordisk Film Interactive(may god be with them forever), ja det var en deilig opplevelse å bare være der, men spillene var ikke i min smak, er nok derfor jeg har et litt negativt syn på PS3, men det kommer da nye spill, assassin creed for eksempel. De sparer de gode spillene man lever seg inn i til release ser det ut som, og som på Wii'en, får man game bilspill, som jeg mer eller mindre hater Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 OOOOOOLLLDD! Neida. Men den er gammel da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 hvorfor ser noen av dere på spesifikasjonene på de enkelte konsollene. det er ikke dette som gjør det bra! det er hva som blir laget til dem. og ikke tro at Wii hardware ikke kan levere men heller ps3 som har unødvendig hardware. og Wii vil være mer fun der er jeg sikker på,i selskap med flere og på fest. Ps3 er mer for en nerd med svært tv som sitter bare inne alene i mørket å gamer. uten å ha det så veldig gøy fordi det sosiale teller mest. slik ser jeg det ihvertfall Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Slaget er avgjort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå