Gå til innhold

Patch 2.0.1 denne onsdag?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dessuten kan man ikke levere inn marks heller, og rep gains blir buffa inni WSG/AV/AB. Helt herlig :)

7431830[/snapback]

Kor mykje blir repen boosta då?

Link, tall?

7432121[/snapback]

hva i? jeg har ranka som F i d siste og så tar de d bare bort!!?? for en Jææææv"%skam! WOW begynner og bli litt shipt -.-

Lenke til kommentar
hva i? jeg har ranka som F i d siste og så tar de d bare bort!!?? for en Jææææv"%skam! WOW begynner og bli litt shipt -.-

7432174[/snapback]

Det er mange måneder siden Blizzard sa at dette skulle skje, så det er nok din egen skyld, gitt.

7432201[/snapback]

hvorfår i helv... er du så jæ... i mot meg din dr.. tror du kan så masse om WoW? hvilken lvl er du i?

Lenke til kommentar
Dessuten kan man ikke levere inn marks heller, og rep gains blir buffa inni WSG/AV/AB. Helt herlig :)

7431830[/snapback]

Kor mykje blir repen boosta då?

Link, tall?

7432121[/snapback]

hva i? jeg har ranka som F i d siste og så tar de d bare bort!!?? for en Jææææv"%skam! WOW begynner og bli litt shipt -.-

7432174[/snapback]

 

 

lol, lvl 46 warrioren din kan jo ikke ha nådd så jævlig høyt på ranking listene att det gjør noe...

Lenke til kommentar

haha komisk ^^

 

tenkte jeg skulle gå for iallefall GM longsword ;) og kjøre doom's edge i offhand.. eventuelt swiftblade også..

 

som armor tror jeg det blir shoulders og boots i første omgang ;) vis jeg rekker det før TBC, er for det meste for å gjøre lvling litt lettere på warrioren

Lenke til kommentar
hvorfår i helv... er du så jæ... i mot meg din dr.. tror du kan så masse om WoW? hvilken lvl er du i?

7432213[/snapback]

såså, gives lordkex a cookie, det er faktisk som han sier, man har visst om dette i månedsvis, og slike innlegg som det der bare minsker evnen din til å bli hørt på internett.

 

og han kan sannsynligvis masse om wow, eller i allefall mer enn deg, han visste tross alt om at ranks ville bli ubrukelig fra og med patchen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...