Liquid Crystal Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 I det siste (ca 4-5 ganger de siste 3 dagene) har jeg ikke kunnet surfe forumet pga. melding om overbelastningene på diskusjon.no sine servere. Er det deres servere eller et eller annet ledd mellom pc'en min og dere som fusker? Er ihvertfall veldig irriterende... Tormod Lenke til kommentar
V-by Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 fikk det bare en gang i sta jeg, og da hoppa jeg i dusjen, og nå er det borte Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 fikk det senest i sta jeg og, og som dere ser så er det jo borte nå... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Ja vi har hatt litt tull i det siste. Dette har og tidvis blitt forårsaket av spamroboter som har trodd at søkeboksen på forsiden vår er et "post ny tråd" skjema, og har derfor utført søk på 120 ord pluss plus. Dog har vi nå lagt inn begrensninger mot dette, samt at vi driver å følger med den nye serveren vår så vi rekner med at det vil bli mindre problemer fremover. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Til informasjon har det nå blitt installert en PHP-optimaliserer til webserveren for forumet så vi rekner med at ting bør flyte litt bedre nå. Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 En hvafornoe? Uansett, høres bra ut Optimaliseringer er jo fint. Lenke til kommentar
pej Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 En hvafornoe?Det er i grunn ikke en "PHP-optimaliserer". memcached heter det, og brukes på sider som Wikipedia, Slashdot og Sourceforge. Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 En hvafornoe?Det er i grunn ikke en "PHP-optimaliserer". memcached heter det, og brukes på sider som Wikipedia, Slashdot og Sourceforge. 7427856[/snapback] Praktisk det da Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (Automatisk svar) Dette er ikke et teknisk problem med forumet og saken blir derfor ikke gjort noe med her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg