Knebel Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Designeren av God of War I&II, David Jaffe er intervjuet i brisen tilstand på en fest i Playboy mansion. Fyren er tydeligvis helt klar for å lage nummer tre til PS3.. http://www.gametrailers.com/gamepage.php?fs=1&id=3455 Jeg tror jeg hadde funnet noe annet å gjøre på enn å preike spell i Playboy mansion forøvrig.. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Hehe, det der må vel være et lærebokeksempel på en ekte nerd Men holder ikke Jaffe på med et annet PS3-spill om dagen? Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 Hehe, det der må vel være et lærebokeksempel på en ekte nerd Men holder ikke Jaffe på med et annet PS3-spill om dagen? 7407959[/snapback] Det er vel et sånt nedlastbart Playstation Network spill han holder på med parallelt med ferdigstillelsen av GoW2 til PS2 etter hva jeg har fått med meg.. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Litt synd at GoW2 ikke ble designet for PS3. Det hadde vært en killer app som jeg tror mange hadde vurdert å kjøpe PS3 for. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Jaffe er en veldig dyktig spillutvikler, ingen tvil om det, og Sony Santa Monica er blitt veldig bra i de senere årene. Han er litt spesiell dog, av og til skulle man tro en det var en full 13-åring herjet på bloggene hans. Men det driter jeg langt i så lenge han lager bra spill. Det virker litt som han har litt konsentrasjonsvansker dog, en uke vil han ditt, neste uke vil han datt. At han begynner å bli hypp på GoW3 i dag FØR GoW2 er klar, tror jeg kan egentlig betyr at han føler de har hatt en god uke med GoW2.. Men selvsagt håper jeg at GoW2 blir såpass bra at de er higen på å lage en 3'er. Men før GoW3 blir ett faktum, kommer nok God of War 2, og Calling all Cars. Vi får se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå