_Furien_ Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Har et problem med en nylig installert harddisk. Det gjelder en Western Digital 250 gb, som kjøres på S-ATA II Jeg Finner hd'en under enhetsbehandling, men jeg får den ikke opp under "Min datamaskin", og får veldermed ikke brukt den? Noen som har noen lure forslag? På forhånd takk Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Tja, du kan jo prøve flg.: Kontrollpanel >Ytelser og vedlikehold >Administrative verktøy >Datamaskinbehandling. Der finner du flere verktøy, bl.a. diskbehandling. Det kan hende du ser disken der, men at den ikke har noen bokstav. Dette kan du gjøre noe med i dette pgm. Lykke til! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Et helt vanlig problem for de som ikke gjør dette så ofte. Nye disker må initialiseres for å bli synlige. Gjøres i diskbehandling, som nevnt over. Lag en partisjon, og så må partisjonen formateres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå