Feltherre Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Hei Problemet med pcen er at når jeg slår den på kommer den klassiske "Windows Xp bildet" fram så blir skjermen svart i et par sekunder og og så slår den seg av og restarte seg igjen.Sånn fortsetter den hele tida,og den stopper ikke før jeg drar ut kontakten.Detter problemet kom helt plutselig,og har aldri opplevd dette før. Her trenger jeg litt hjelp. Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Du må prøve å komme inn i BIOS, for å sjekke om det er noe galt der, evt. resette den. Hvis ikke det hjelper, må du kople ifra alt som ikke trengs for å starte PC. USB-tilkoplinger, porttilkoplinger, CD/DVD-stasjoner osv. Har du prøvd å strte i sikkermodus? Trykk F8 under boot. Lenke til kommentar
fredblic Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 problemet er att du har innstilt i bios at den skal restarte seg vis problemer (det er defult). dette må du endre sånn at du kan se hva som er galt. kommer det noen bluescreen? Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 problemet er att du har innstilt i bios at den skal restarte seg vis problemer (det er defult). dette må du endre sånn at du kan se hva som er galt. kommer det noen bluescreen? 7408608[/snapback] Nei ingen bluscreen,pcen gjør det helt uten varsel. Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Som skarsk nevnte, prøv å starte i sikkermodus. Les her hvis du trenger mer utfyllende informasjon om hvordan det gjøres. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 Takk for hjelpen, skal prøve på dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå