wildv Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Jeg ønsker å lagre alle bildene min i en mappe, problemet er at kameraet genererer automatisk navn på bildefilene. Hver gang jeg tømmer minnebrikken, så begynner det å generere de samme navnene på nytt. Hvordan unngår jeg å lagre oppå de gamle filene og slette de? Finnes det et fint arkiveringsprogram som løser problemet? Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Det er nok mange programmer som kan være til hjelp her, Breezebrowser (www.breezebrowser.com) er blant dem. Her kan du få bla. dato inn i filnavnet, hvilket vil gjøre det lite sannsynlig at nyere filer vil legge seg over de gamle. MLW Lenke til kommentar
geokri Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 vey ikke hvilket kamera du har, men på både ixusen min og c4040en er det et valg i menyen at du kan la kameraet fortsette der den slapp på nummereringa sist, slik at alle bilder du tar blir nummerert fra 0001 og oppover Lenke til kommentar
wildv Skrevet 19. november 2002 Forfatter Del Skrevet 19. november 2002 Har et Nikon Coolpix 950 Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 På CP950 må du ikke formattere kortet, for da begynner telleren på nytt. Slett filene etter overføring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå