Gå til innhold

Fint design OG godt kamera?

scandie

Anbefalte innlegg

Jeg har tatt en reality-check, og for meg er et godt kamera/opptaksmuligheter absolutt blant de viktigste kriteriene når jeg skal velge ny mobil, sammen med brukervennlighet, batterikapasitet, og ikke minst design. Jeg har hittil ikke brukt telefonen til mail osv. Jeg har nå en SE K750i, men har hatt litt trøbbel med den, og hvis den ikke blir bra, må jeg vel bite i det sure eplet.

Min forrige telefon var en Samsung, som var nydelig designmessig, og hadde en veldig bra skjerm, men sånn ellers vet jeg ikke? Før det hadde jeg en Nokia, og før det en Siemens, så jeg har ikke kjøpt samme telefon to ganger.

Så hvis jeg skal ha bra kamera, ikke er så opptatt av mp3 (har uansett iPod med overalt), og setter design høyt, hva slags telefon kan dere anbefale meg? Jeg er ikke glad i "jentete" rosa telefoner, og ikke for mye dill; liten størrelse, god skjerm, gode taster osv er viktigere.

Ved søk får jeg opp blant annet SE W810i og Samsung SGH D900?

Samsung? :love: Eller burde jeg la fornuften styre, og heller kjøpe en SE?

Prisklasse +/- 3500, uten abonnement.

Endret av scandie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samsund D900 ville jeg helst kjøpt av de to. Kanskje den lekreste mobilen på markedet akkurat nå, men hvis du vil ha en som kanskje ikke er like fin, men nesten, og har 3G og HSDPA, så ville jeg gjort( som jeg faktisk gjør:P) ventet til Samsung Z720 kommer til Norge. Skal komme rett etter Jul. :dribble:

Lenke til kommentar
Samsund D900 ville jeg helst kjøpt av de to. Kanskje den lekreste mobilen på markedet akkurat nå, men hvis du vil ha en som kanskje ikke er like fin, men nesten, og har 3G og HSDPA, så ville jeg gjort( som jeg faktisk gjør:P) ventet til Samsung Z720 kommer til Norge. Skal komme rett etter Jul. :dribble:

7408026[/snapback]

Vente til over jul passer meg egentlig best. Hvis jeg får oppdatert sw på K750i-en så jeg igjen får norsk språk på den (hadde et kræsj). Samsung er jo mye penere telefoner enn SE i mine øyne; SE er litt i overkant retro og maskuline, og jeg liker ikke tastene.

Lenke til kommentar

Det kan kanskje virke som Samsung er mer følelser enn fornuft, iallefall var det det som fikk meg til å velge Samsung D900 istedet for SE K800.

Men inntrykket etter 2 uker er: Samsung gir deg både i pose og sekk. Fornuft og følelser. Kan ikke tenke meg noe bedre valg enn D900 for deg. Den passer 100% til det du beskriver at du vil ha og vil nok ikke skuffe deg :)

Endret av NoXify
Lenke til kommentar
Det kan kanskje virke som Samsung er mer følelser enn fornuft, iallefall var det det som fikk meg til å velge Samsung D900 istedet for SE K800.

7412426[/snapback]

Da jeg valgte Sony Ericsson-en jeg nå har, valgte jeg med fornuften i stedet for å velge den Samsungen jeg hadde mest lyst på (D600?). Og SE har ikke akkurat vært MINDRE feilfri, for å si det sånn. Helt fra dag 1 har jeg vært plaget med at den låste seg og fikk hvit skjerm, og jeg har også opplevd at anrop ikke er blitt registrert, osv.

Nei, min neste blir nok en Samsung, om det blir det nå eller til neste år en gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...