Gå til innhold

Kan man samle kun 20 marks?

Anbefalte innlegg

Grov gjetning fra min erfarte honor gain i PuGs på PTR..

ca 1-4 dager per Armor piece. Men det kommer helt an på hvor my BG du får gjort i din battlegroup og hvor mye du har tid til å spille per dag

7409906[/snapback]

Fett, bare 1-4 dager :dribble: Da blir det fort noen nye shoulders og nytt våpen for min shaman ja :)

7411141[/snapback]

Nå må man huske på at kostnadene i honor er noe buffet i real versjon i forhold til PTR.

7411789[/snapback]

Buffen er allerede innført på test realm. Prisene jeg skrev er de prisene som 90% sikkert kommer til å gå Live. Er rett å slett ikke vits i å gjøre det dyrere da de fleste vil kjøpe TBC og gå til level 70 istedet for å skaffe den gamle pvp armoren uansett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Grov gjetning fra min erfarte honor gain i PuGs på PTR..

ca 1-4 dager per Armor piece. Men det kommer helt an på hvor my BG du får gjort i din battlegroup og hvor mye du har tid til å spille per dag

7409906[/snapback]

Fett, bare 1-4 dager :dribble: Da blir det fort noen nye shoulders og nytt våpen for min shaman ja :)

7411141[/snapback]

Nå må man huske på at kostnadene i honor er noe buffet i real versjon i forhold til PTR.

7411789[/snapback]

Buffen er allerede innført på test realm. Prisene jeg skrev er de prisene som 90% sikkert kommer til å gå Live. Er rett å slett ikke vits i å gjøre det dyrere da de fleste vil kjøpe TBC og gå til level 70 istedet for å skaffe den gamle pvp armoren uansett.

7412139[/snapback]

Når TBC kommer ut vill det fortsatt gå an til å kjøpe PvP setta med de poenga du samler opp ikkje sant? I så fall sparer eg poenga til TBC kommer ut :p

Lenke til kommentar

Selv har jeg alltid ønsket meg rank 10 skuldrene og jeg tror at jeg kommer til å "waste" honorpints på dem bare for å oppleve dem litt:) Elelr har jeg som warrior bedre dps grinding gear enn det rank 10 pvp armor settet kan gi meg. Men som sagt..skuldre kun for looks må skaffes:)

Også tror jeg at jeg går for rank 14 2H sverdet til grinding:) Det skulle vare til lvl 65-67 eller noe. Det er uansett mer egnet enn mine to nåværende sverd. Manslayer fra AQ20 og OEB fra MC.

Så jeg skal "waste" honorpoints og Bg marks på rank 10 skuldre og rank 14 2H sverd:) Alt dette før BC kommer ut selvsagt:)

Og ellers fra tips i offisielt wow forum så samler jeg points til å skaffe meg lvl 70 pvp gear og 1 2H sverd fra arena. Dette var ment å være den mest mulig optimale løsningen for en "normal" pvp'er:) Die-hard vil jo selvsagt kun kjøre all-out-arena gear og våpen.

Endret av gamer73
Lenke til kommentar

Joa men det tar meg nok ja 1-2 mnd før jeg er lvl 65 uansett:) Så da kan det være greit å ha et våpen som ble laget for pvp bruk...for jeg kommer til å pvp myyyye fra 60 til 65:) Når jeg dinger lvl 70 vil jeg i utganspunktet ha nok honor points og BG marks til å kjøpe full lvl 70 pvp armor:) Da begynner den 2-3 mnd lange arena grindingen for å skaffe meg et über 2H sverd der:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...