boleole Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Hei. Etter at jeg oppdaterte win2000 nekter pc'en å skru seg av på vanlig måte når jeg velger "shut down". For å skru den av må jeg bruke gamlemåten ved å skru den av fysisk i det den starter opp igjen. Noen som har tips om hvor jeg får justert det? boleole Lenke til kommentar
abarhaugen Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Jeg var borti noe av de samme selv men ikke helt likt der var isdn kortet som var problem men da fikk jeg opp blåskjerm med feilmeld. så jeg vet ikke annet jeg.... Lenke til kommentar
Neypalm Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Control Panel -> System -> Advanced -> Startup and recovery -> Ta bort haken ved Automatically Restart. Det som skjer er at du får en BSOD ved shut down, og da booter den automatisk. Slå av dette, og du vil se hva bluescreenen sier. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Kanskje du finner noe nyttig i denne tråden: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...1&replies=22&20 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå