Gå til innhold

Gain! Gator er på krigsstien så det holder..

Anbefalte innlegg

Fant 19 tilfeller av spyware på maskinen i dag, og det er maks 3-4 dager siden sist. Mesteparten var Gator!

Nå har jeg noe som kalles "Gain" innstallert, det spretter opp reklame i hytt og pine (så nettopp et survey skjema).

Jeg tør sverge på at jeg ikke har sagt ja takk til noe som helst som har med Gator eller annen søppel å gjøre, har noen andre vært borti det samme i det siste?

Nå må jeg reboote for å bli kvitt Gain..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hm, hater slikt jeg også. Men jeg har alltid sluppet det da jeg ikke godtar noe slik, og installerer aldri noen plug-ins uten ifra offisielle sider. Er også godt beskyttet ellers med router med NAT, brannmur og Norton Systemworks 2003.

Har så det holder :smile:

Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke)

Lenke til kommentar

fy **** altså, vi skulle spleiset på torpedo mot gator-fyren.

BLIR SÅ FORBANNA !!!!! :evil:

Det verste er uvitende pcbrukere (de fleste dessverre) som har denne *******n på maskinen som driver og senker ytelsen og popper opp med frustrerende reklame. Også framstår jo det som en sånn skikkelig forbanna "uskyldig, stuerent" program når det er installert på pcen.

****, får lyst til å kvele den forbanna frosken hver gang den dukker opp :mad:

[ Denne Melding var redigert av: normal på 2002-11-17 17:50 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-17 18:15, skrev Neypalm:

Pleier nok å stå i EULA'en på de programmene som sender med Gator. Men den er det jo ingen som leser :razz:

Uansett, Pro-versjonen av DivX tror jeg sender med Gator, og akkurat den har mange brent seg på.

Jaggu meg tror jeg ikke du har rett. Innstallerte Divx5 Pro bundle her om dagen, og dette F-skapet skjedde etter den innstallasjonen. Har fjernet det og sjekket registry. Får håpe jeg kan bli kvitt det.

Lenke til kommentar

Hey mates!

Det er en enkel måte å fjerne GAIN på da:

1. Søk opp filen GMT.exe

2. Slett den.

Ferdig!

Men dette må nok gjøres på nytt etter du legger inn nye divX-dekodere. Det er de som fører med seg denne mannskiten.

Og FY FAN da! Den driten tar jo faktisk 20MB ram.

For en stakkar maskin med (128 eller) 256MB ram slik som min og kjører winXP atpåtil er det jo altfor mye som blir forsøkt stjelt av dette skittne programmet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...