Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvor kan installasjonsCD lastes ned?


Anbefalte innlegg

Hei! Nå fant jeg et gammelt nettverkskort som jeg hadde liggende og som jeg gjerne vil installere på en av mine eldre maskiner :)

Problemet er at jeg ikke har installasjonsCDen. Kortet mitt er et trådløst D-Link DWL-650+ .

 

Er det noen som kan linke direkte til en downloadlink? Tusen takk for linker og for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei! Nå fant jeg et gammelt nettverkskort som jeg hadde liggende og som jeg gjerne vil installere på en av mine eldre maskiner :)

Problemet er at jeg ikke har installasjonsCDen. Kortet mitt er et trådløst D-Link DWL-650+ .

 

Er det noen som kan linke direkte til en downloadlink? Tusen takk for linker og for svar :)

7407271[/snapback]

 

det VAR bare å gå inn på dlink.no og klikke på support...

 

ftp://ftp.dlink.se//Products/dwl-products...drivers_307.zip

Lenke til kommentar
Hei! Nå fant jeg et gammelt nettverkskort som jeg hadde liggende og som jeg gjerne vil installere på en av mine eldre maskiner :)

Problemet er at jeg ikke har installasjonsCDen. Kortet mitt er et trådløst D-Link DWL-650+ .

 

Er det noen som kan linke direkte til en downloadlink? Tusen takk for linker og for svar :)

7407271[/snapback]

 

Tok meg ikke særlig over 30 sekunder å finne det hos D-Link, det burde du egentlig klart selv... :whistle:

 

Drivere

 

Edit: mange svarer samtidig... :cool:

Endret av Inge Rognmo
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet-XHLacM
Okey... Det går ikke ann å laste ned fra noen av linkene. Jeg kommer til 12% og dermed går det ikke oppover. Da står den bom stille på 269kb... Hva er det som er galt?

7557984[/snapback]

Trolig noe med PC'n din eller linja di.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...