Rinox Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Hei! Nå fant jeg et gammelt nettverkskort som jeg hadde liggende og som jeg gjerne vil installere på en av mine eldre maskiner Problemet er at jeg ikke har installasjonsCDen. Kortet mitt er et trådløst D-Link DWL-650+ . Er det noen som kan linke direkte til en downloadlink? Tusen takk for linker og for svar Lenke til kommentar
lohelle Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Hei! Nå fant jeg et gammelt nettverkskort som jeg hadde liggende og som jeg gjerne vil installere på en av mine eldre maskiner Problemet er at jeg ikke har installasjonsCDen. Kortet mitt er et trådløst D-Link DWL-650+ . Er det noen som kan linke direkte til en downloadlink? Tusen takk for linker og for svar 7407271[/snapback] det VAR bare å gå inn på dlink.no og klikke på support... ftp://ftp.dlink.se//Products/dwl-products...drivers_307.zip Lenke til kommentar
egils Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 http://www.dlink.no/?go=jN7uAYLx/oIJaWVTAL...70pPpokNq9t5zk= Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Hei! Nå fant jeg et gammelt nettverkskort som jeg hadde liggende og som jeg gjerne vil installere på en av mine eldre maskiner Problemet er at jeg ikke har installasjonsCDen. Kortet mitt er et trådløst D-Link DWL-650+ . Er det noen som kan linke direkte til en downloadlink? Tusen takk for linker og for svar 7407271[/snapback] Tok meg ikke særlig over 30 sekunder å finne det hos D-Link, det burde du egentlig klart selv... Drivere Edit: mange svarer samtidig... Endret 2. desember 2006 av Inge Rognmo Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 Tusen takk Vet jeg burde ha klart det selv, men jeg trodde support bare var slik at man fikk hjelp via tlf, email, osv Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Latsabb! Å bruke ett minutt for å lete på produsentens sider burde være et minimum før en søkte hjelp her på forumet. Noen eier visst ikke tålmodighet og skal ha alt servert på et fat. Tok meg også mindre enn ett minutt å finne det. Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 Okey... Det går ikke ann å laste ned fra noen av linkene. Jeg kommer til 12% og dermed går det ikke oppover. Da står den bom stille på 269kb... Hva er det som er galt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Okey... Det går ikke ann å laste ned fra noen av linkene. Jeg kommer til 12% og dermed går det ikke oppover. Da står den bom stille på 269kb... Hva er det som er galt? 7557984[/snapback] Trolig noe med PC'n din eller linja di. Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 Har prøvd på 3 PC-er, men det virker ikke... Da må det nok være linjen... Lenke til kommentar
rolvs Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Prøv å last ned fra her i steden og se om det går bedre: http://www.rolvs.org/driver/dwl-650+_drivers_307.zip Lastet ned driverene fra D-link og la dem ut på hjemmesiden min. Om heller ikke det fungerer kan jeg sikkert sende dem til deg på mail. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå