GLOCK05 Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Har tenkt å handle noen julepresanger på CDON.com. Hvordan er det med TOLL her? Jeg antar filmer og CDer sendes fra Sverige? Er det noen sånn øvre prisgrense for når du må betale toll og moms her ? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Nei. Du betaler 29 kroner i porto. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Har bestilt fra cdon.com flere ganger, har aldri vært noe snakk om toll. Lenke til kommentar
GLOCK05 Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Har bestilt fra cdon.com flere ganger, har aldri vært noe snakk om toll. 7406903[/snapback] Takk for svar ! Jeg har tenkt å bestille flere DVDer / CDer slik at totalsum kommer over den "magiske" toll- / momsgrensen som vel er på 200,- om man f. eks. bestiller noe fra USA. Men denne grensen gjelder vel da ikke for CDON ?? Endret 2. desember 2006 av GLOCK05 Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Det er bare å bestille til krampa tar deg. Ingen toll, moms ell Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 CDON er stasjonert i Norge. Dvs. pakkene blir så vidt jeg vet sendt i fra Norge (noe som forklarer hvorfor dem bare bruker 2-3 dager i posten) hvis du klikker på det norske flagget på hovedsiden til cdon.com. Lenke til kommentar
GLOCK05 Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) CDON er stasjonert i Norge. Dvs. pakkene blir så vidt jeg vet sendt i fra Norge (noe som forklarer hvorfor dem bare bruker 2-3 dager i posten) hvis du klikker på det norske flagget på hovedsiden til cdon.com. 7406976[/snapback] Det oppklarer vel egentlig alt, takker for all hjelp. Da blir det jule-DVDer fra CDON i år. Endret 2. desember 2006 av GLOCK05 Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Det er riktig at CDON er momsfritt for oss, men det er ikke fordi de er stasjonert i Norge. CDON er svenske, og sender varer som consignment. Det betyr at de sender varer i containere, og masseforhåndsbetaler norsk merverdiavgift. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå