magnulf Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Jeg holder på å lage meg en HTPC og lurer på hvilket low-profile skjermkort dere ville anbefalt helst under 1000kr og AGP? Jeg har sett på dette til nå: https://prisguiden.no/product.php?productId=25319 Må være low profile siden det ikke er plass til noe annet i kabinettet mitt. Endret 2. desember 2006 av magnulf Lenke til kommentar
Locci Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Dette burde gjøre susen, da du ikke sier noe om åssen tv du har heller så er det ikke lett og gi deg et optimalt skjermkort Har du LCD/plasma så burde det kortet jeg viste til gjøre susen. Og det du selv har linket til burde være helt greit om du skal bruke S-video. Endret 10. desember 2006 av Loc Dogg Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Mener det er et dårlig tips da det ikke er et DX9 kort, noe jeg mener både MCE og MediaPortal "krever" . Lenke til kommentar
magnulf Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 Tenkte å gå med et geforce 6200 kort da kan jeg bruke pure video decoder også Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Godt tenkt ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå