OscarWoHA Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) I går natt sluttet plutselig nettet å fungere. Jeg prøvde å fornye IP-adresse, men det gikk ikke. Deretter forsøkte jeg å sette inn driver-CD som fulgte med hovedkortet, men halvveis i installasjonen stopper det opp. Jeg har nå ikke nett på PC-en min lenger og aner ikke hva jeg skal gjøre for å fikse problemet. Setter pris på om noen kan komme med noen lure tips. Endret 2. desember 2006 av Meldarion Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 Begynner å mistenke at det er Windows XP som står bak. Blir mektig irritert på dette. Har nettopp reinsallert dette operativsstemet og mange programmer. Orker ikke å gjøre alt dette på nytt osm tar en dag... Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 Da formaterer jeg igjen hvis ikke det kommer noen lure ideer innen en time. *banner og slår hardt i PC-en* Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 Nå virker det igjen. Sånn helt uten at jeg har gjort noe. Gleder meg litt til Windows Vista. Håper det blir bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå