Almadora Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Det er mange måneder siden jeg tok GTA SA ut/inn av CD-Rommen min. Hva med dere? Støv og sånt telles ikke Lenke til kommentar
V-by Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 i dag senst putta nettop inn dvd-en med medieval total war, for å installere... Og for et par dager siden installerte jeg vista, og da gikk det noen dvder og cd-er ut og inn Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Det går stort sett blanke plater inn og fulle plater ut mange ganger om dagen. Lenke til kommentar
Mit Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Hvorfor i all verden lurer du på det? Jeg brant noen cder igår faktisk og kommer sikkert til og stappe i HL2 nå snart idag Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Tok ut en DVD for noen måneder siden. Bruker cd-rommen fint lite Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Tok ut en "lovlig" versjon av Avid Liquid 7.0 I går faktisk Endret 2. desember 2006 av lilleslem Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Har ikke cd-rom på denne pc'en kun dvd-brenner Siste som var inni var en driver cd. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 bf2 trur jeg. seinest i forrige uke. Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 med unntak av når jeg brenner musikk til bilen står dvdbrenneren øde og forlatt. siste gang jeg virkelig brukte den var vel i slutten av september, da jeg installerte windows på denne maskinen. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Det kan jeg ikke huske, men er nok en måned eller to siden. Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Eh.... For tre dager siden tror jeg. Skulle installere Oblivion på nytt igjen Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Sist dvd-brenneren ble brukt var for ca. 8 uker siden når jeg installerte Vista. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Husker faktisk ikke. Var nok en CD med gamle bilder på. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Ok, litt krav til tråd må man ha, selv i OT-Baren. Ønsker man å diskutere småting som dette så ta de i SO tråden. Det er lite poeng i å fylle opp kategorien med tråder a la "hvor mange bamser har du på rommet ditt". Stenges. Reaksjon på moderering gjøres på pm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg