MysticoN Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Hello, jeg har lenge vært på jakt etter en Tråløs sender/motaker for bilde og lyd. det jeg vil er å koble senderen til pc'en og motakeren til tv'en. slik at jeg kan se DivX filmene mine fra pc'en på tv'en.. er så møkka lei av å brenne ut lag på lag med cd'er bare får å kaste de etter at jeg har sett filmen. Lenke til kommentar
StudioN Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Gjorde det samme selv for noen år siden, satte opp trådløs overføring av A/V fra pc'en til TV i stuen. Kjøpte en billig sender/mottaker på Lidl som fungerte greit nok, men endte opp med å bygge meg en HTPC til slutt. Overfører all musikk og film fra pc'en oppe til stue-pc'en over wlan. Poenget mitt er at har du trådløst nettverk i huset, vær obs på at trådløs overføring av A/V kan forstyrre signalene i wlan. Tok to år og utallige feilsøkingstimer før jeg skjønte at det var det som gjorde mitt wlan ustabilt... Endret 2. desember 2006 av StudioN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå