remerserr Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Hei, har våknet til en åpenbaring av at jeg skal kjøpe meg en ny flashspiller. Det holder ærligtalt med 256mb (evt. 512 om det er nødvendig for å få den beste spilleren) OPPSUMERING AV HOVEDKRITERIER: Batteritid + bra konstruksjon + god avspiller (god støtte for filer, gjerne EQ ++) Jeg trenger ikke ekstra funksjoner (radio etc.) utenom det at den SKAL støtte mange musikkfilformater (VIKTIG) og helst være driverløs. Bryr meg ikke om den må lades opp via USB og at det ikke følger med lader men vil helst ha en spiller som har USB-A port (slik at jeg slipper å bruke en USB-B til A kabel når jeg connecter) Equalizer er et pluss med ikke dødsnødvendig da denne spilleren skal brukes som treningspiller - har en annen MP3 spiller til vanlig bruk. Spilleren bør ha display, gjerne monokrom skjerm (må ikke) Den skal ha mediocore batteritid eller bedre (8 timer+) DESIGN ER VIKTIG: Men jeg tenker på det industrielle designet; Det vil si: Solid, gjerne av metall og fraseparerte knapper (helst ikke touch-ting). Jeg har et veldig dårlig forhold til spillere alá Applespillere (har ødelagt 2 ipods og 1 nano siste 1,5 året) som blir ripete, tåler lite og har ELENDIG serviceforhold. Vil gjerne ha noe mer likt min 8-9 år gamle Sony minidisc i magnesium som bare virker...virker og virker. Og virker. Merket er uvesetentlig egentlig, men har nok mere tro på en Samsung, iriver osv. enn "Zmrzlinaindustries LIMITED MP3 PLAYER" om dere skjønner tegninga. Størrelsen/form/fasong er ikke viktig - men vekten skal gjerne være litt lav så jeg ikke kjenner den så godt. Pris er ikke viktig (skal være en seriøs pris - helst så mye for penga som mulig) GET TO WORK På forhånd takk! mvh Remerser Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Creative har jo en god del gode flash spillere til en pris som er ganske god. Så har du jo Iaudio Dette er alle gode spillere. Creativene har muighet egendefinert EQ. Dette vet jeg ikke om Iaudio'ene har. Lenke til kommentar
Wolfsbane68 Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Creative har jo en god del gode flash spillere til en pris som er ganske god. Så har du jo IaudioDette er alle gode spillere. Creativene har muighet egendefinert EQ. Dette vet jeg ikke om Iaudio'ene har. 7409235[/snapback] Creative players are unapologetically plastic (but rather hard to rip and 8 GB Zen Plus is just aroud the corner). Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Kan jeg spøre hvorfor du skriver engelsk? Sant nok at Zen V snart kommer i 8GB utgave, men da ville jeg heller valgt Sansa sin e280... Lenke til kommentar
Sverigst Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 ville kanskje anbefalt creative zen nano plus 256 mb... holdt på å kjøpe den, men så merket jeg at creative zen v pluss var ein fin flashspiller. jeg ville då ha med radio. du kan få den uten radio der det heter zen v. kunne kanskje anbefalt denne og, men den blir litt tyngre og større, og også litt lavere batteritid. zen nano: https://prisguiden.no/product.php?productId=34811 zen v: https://prisguiden.no/product.php?productId=56728 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå