AleksanderJ Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Jeg slapp ut en ny trance sang forrige helg. Del gjerne meningene deres; hvis dere har noen. Stream: www.acidplanet.com/components/embedfile.asp?asset=904688 Info m/feedback: www.acidplanet.com/artist.asp?PID=904688&t=1578 Takk på forhånd Endret 4. desember 2006 av AleksanderJ Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Hører ikke mye på trance, men mener denne er mye bedre enn orginalen. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Dårligere enn orginalen og ræva generelt. Sorry.. Du burde lage eget materiale spør du meg Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Feilpostet. Du skulle ha posten den her: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=313 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Skulle det ikke være boten anna? Det kunne ikke jeg høre hvertfall! Men nå er ikke jeg noen trancekjenner akkurat.. Jeg liker ikke trance så godt, men det hørtes ikke så verst ut. Eneste problemet var at jeg ikke kunne høre at det var den sangen Lenke til kommentar
AleksanderJ Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Skulle det ikke være boten anna? Det kunne ikke jeg høre hvertfall! Men nå er ikke jeg noen trancekjenner akkurat.. Jeg liker ikke trance så godt, men det hørtes ikke så verst ut. Eneste problemet var at jeg ikke kunne høre at det var den sangen 7413219[/snapback] Heh.. Nei, altså remixen min bygger mer på konseptet til Anna melodien. Du ville nok lett kjent igjen sangen hvis jeg hadde lagt til vokalene til original-sangen. Men jeg ville lage en sang som bare bygde på hovedsynthen til melodien i Anna-sangen, og den hører iallfall jeg klart ved rundt 01:10 og i remixa version ved 02:36 (etter pianoet). Hvis du ikke kjenner den igjen burde du høre Anna-sangen en gang til tror jeg ;] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå