Sempai Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Hei! Jeg vil egentlig vite hvilket 2.1 høytalersystem jeg bør kjøpe for å få mest for pengene. Men maks kr. 800 (helst 500-700). Noen forslag? Tester? Mvh. Sempai Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Du får ikke mye til den prisen, men jeg prøvde og finne noe, men fant ikke noe Untatt disse: http://hificenter.no/shop_item.cfm?id=1724 De er mye over prisen du vil betale, men til gjengjeld mye bedre enn høytalere til maks 800 kr. sikkert noen andre som kan finne billigere. Endret 2. desember 2006 av kornelen Lenke til kommentar
Sempai Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 Hei! Formulerte kanskje sørsmålet ganske dårlig. Tenkte på PC-høytalere. Mvh. Sempai Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 åja. har ikke funnet noe spes om det, men de får du billigere ja.. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Jeg anbefaler deg å spare noen hundrelapper til og kjøpe Logitech Z-2300 2.1. Det vil du GARANTERT IKKE angre på. Ingen av anleggene under 1000 kr kommer i nærheten av det når det gjelder trykk og lydkvalitet! Det ligger forresten et Z-2300 på bruktmarkedet. Du kan jo prøve å prute til 800 kr. Endret 2. desember 2006 av Morten K Lenke til kommentar
Sempai Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 Hei! Ja, har hørt Z-2300 i aksjon og det var en imponerende lyd! Skal kjøpe høytaleren i gave til en venn, men problemet er at vennen min bor i en blokkleilighet, og jeg tror derfor at dette anlegget har for god bass (noe som kan virke litt fjernt for de fleste av oss), pga. noen snerpete naboer. Vi er to stk. som skal spleise på gaven, og personlig synes jeg kr. 400 per person er nok. Flere forslag? Mvh. Sempai Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå