AlexGM Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Hei, jeg har kommet opp i prøve muntlig eksamen i samfunnslære og har fått problemstillingen: Hva kan gjøres for å øke valgdeltagelsen blant førstegangsvelgere? Jeg lurte på om dere hadde noen meninger om akkurat dette som kanskje kunne hjelp meg litt på vei Lenke til kommentar
master air Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 For å øke valgdetagelsen blant førstegangsvelgere så mener jeg at politkkerne må være mer frempå med saker som er viktig for en 18-19 åring. Tror det er det som vil være mest effektivt. Lenke til kommentar
AlexGM Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 Ja det er jeg enig i og har skrevet litt om. Men er det bare jeg som synes det er litt drøyt og snakke om denne problemstillingen i 10 min når jeg fint kunne sagt stort sett alt på 5 min. Nå må jeg liksom drøye og drøye helt til det er gått 10 min Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Da ville jo alle stemt Frp. "Hey! Vi henter opp all olja, bruker pengene nå, gir billigere alkohol og lavere bensinkostnader, så driter vi i neste generasjon." De bør gjøre det enklere å velge. Dersom det var mulig å velge hjemmefra, så tror jeg flere ville valgt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå