underground Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Hei. Har nettopp kjøpt meg en audi a4 med 100 hk 1,9 tdi. Hva er forskjellen på denne og 130 hk versjonen? hvis det er noen bortsett fra antall hk. Det er en 2004 modell. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Større turbo på 130hk versjonen, pluss høyere ladetrykk og annen styring på motoren som gir mer effekt. Se http://www.optican.net for chippemuligheter for denne PS. Sleng ut noen bilder av kjerra da Endret 4. desember 2006 av kremt Lenke til kommentar
underground Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 Bilder kan det nok bli etterhvert. men må få vaska den først. Henta bilen igår. Fy faen så stor forskjell fra den gamle hondaen min. Litt info om bilen: Farge: Blå metallic Motor: 100 hk 1,9 TDI Dekk/felg: 205/65-15 (sommerdekk) std audi felger. Skal byttes etterhvert. Tåkelys takrails i børsta alu ESP Antispinn skipose koppeholder (foran og bak) Interiør (sort) Audi Consert anlegg Recaro sportsseter i sort skinn. Treinteriør. Skinnratt Klimaanlegg Lenke til kommentar
otis Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Gratulerer med ny bil! Det er flott med ny og enda mer flott å oppgradere ifra en gammel til en ikke fullt så gammel bil. Skulle da bare mangle at det var forskjell på in gamle til den nye, det er jo tross alt 15? år i forskjell...! Lenke til kommentar
underground Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 17 år forskjell på di. blir vel snart noen bilder her. Lenke til kommentar
Trikor Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Dette innlegget har blitt slettet av brukeren. Sjekker om jeg kan få fjernet den helt, men har ikke funnet noen måte å få slettet den på enda. Beklager rotet dette medfører. Endret 28. desember 2006 av Trikor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå