Gå til innhold

Nforce 680i Sata problemer

nikey

Anbefalte innlegg

Som topic sier noen andre her som har nforce 680i Hk som opplever at disken bare "plugget" ut, BSOD når du spiller osv?

Etter et par dager med eVGA kortet så begynte maskinen min å gjør dette, først trodde jeg det var overklokkingen som gjorde. Kjører alt på default nå og problemene er der enda. Har prøvd å bytte sata porter noe som ikke hjelper i det hele tatt.

Etter litt research så ser det ut som det er no feil med hovedkortet som mangen andre nforce 680i eiere har!

http://www.evga.com/community/messageboard...?TOPIC_ID=21626

Er så utrolig kjipt å betale så mye for et HK så finner du ut at den ikke fungere

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Blitt noe klokere på dette? :dontgetit:

(Da jeg selv sitte, å lurer på å kjøpe dette kortet.. :hmm: )

Hadde et lignende problem med mitt npværende A8N-SLI Premium HK, der en disk til stadighet datt ut av raid oppsettet..

Etter mye om å men, så viste det seg at det va pgs. en deffekt sata kabel, å alt ble bare fryd å herlighet, etter at den ble byttet. :cool:

.:CyberMan:.

Lenke til kommentar
Blitt noe klokere på dette?  :dontgetit:

(Da jeg selv sitte, å lurer på å kjøpe dette kortet..  :hmm: )

Hadde et lignende problem med mitt npværende A8N-SLI Premium HK, der en disk til stadighet datt ut av raid oppsettet..

Etter mye om å men, så viste det seg at det va pgs. en deffekt sata kabel, å alt ble bare fryd å herlighet, etter at den ble byttet.  :cool:

.:CyberMan:.

7471816[/snapback]

Sitter og venter på Bios oppdatering og håper det fikser problemene, akkurat kan eg ikke bruke de andre diskene utenom OS disken før maskinen klikker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...