Thor. Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Ser når jeg putter i en usb at jeg kan bruke den som en slags ram. Hjelper det på systemet eller kan det sinke systemet om enheten er treig? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Det kan visst hjelpe endel om du ikke har mye RAM i maskinen. Jeg har 768MB RAM, og har puttet inn en 1GB USB pinne. Jeg synes jeg ser at det fører til noe mindre lys i disklampa og muligens litt raskere system. Prinsippet er vel at minnepinnen avlaster swapfila ved at systemet kan lese små filer raskere fra en minnepinne enn fra harddisken. Jeg tror ikke det vil kunne sinke systemet om du bruker ReadyBoost, men det beste er å kjøpe mer RAM. http://blogs.msdn.com/tomarcher/archive/20.../02/615199.aspx Lenke til kommentar
gxi Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Den tester automatisk om enheten er kjapp nok for å kunne brukes. Readyboost vil ikke bruke en enhet som ikke er kjapp nok. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 Høres bra ut men kan jeg aktivere det manuelt? Jeg har en ekstern som kunne avlaste systemet.. Finner ingenting om det i egenskaper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå